گذشته...
درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

اگر گذشته را به دوش بکشی، کمرت خم میشود.

ولی اگر آن را زیر پایت بگذاری؛ قدت بلند میشود...



نظرات شما عزیزان:

NASIM
ساعت23:11---2 بهمن 1394
سلام سلام...خوفی؟؟چه خبر بی وفا؟؟شما ک سر نمیزنی باران خانوم...گفتم من بیام ببینم وبت منهدم نشده عایا خخخخ ...عزیزم لایک داری...به منم سربزن هرچند وبم بدون تغییر باقی خواهد ماند تاروز کنکوردوست دارم...بوس بوس
پاسخ:سلام نسیم جون...ببخشید که نمیام سربزنم تو که میدونی وضعیتم چجوریه آخه...خخخخ نسیم وقتی متنتو خوندم فک کردم میگی منو تا روز کنکور دوس داری خخخخ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
تاريخ : جمعه 25 دی 1394برچسب:, | 11:7 | نویسنده : باران |